Дојче Веле, седиште, Бон

Дојче Веле преведен од "Германски бран") — германска медиумска компанија основана во 1953 година со седиште во Келн, а во 2003 година се преселила во Бон . Телевизиската програма била емитувана од Берлин, додека официјалните веб- сервери била сместена во Бон и во Берлин. Промената на логото и ребрендирањето на медиумската куќа, вб-страницата и ТВ-програмата биле објавни на 6 февруари 2012 година.[1] До падот на Берлинскиот ѕид, Меѓународното Радио Берлин се удави во медиумската компанија Дојче Веле.[2] Револуционерната пресвртница во минатото на оваа компанија е 1 април 1992 година, кога поранешниот (од германскиот збор , во преводот на "Радио во американскиот сектор") го наследи Дојче Веле. Таа користела опрема за емитување програми во Америка на германски, англиски и шпански јазик под името "". Од 1995 година, оваа телевизиска компанија обезбедила 24 часа телевизиско програмирање: 12 часа на германски, 10 часа на англиски и 2 часа на шпански).[3] Дојче Веле е радиодифузер во Германија кој ја отворил својат онлајн веб-страница. Првично (тие биле сместени на www.dwelle.de ), речиси две години, служеле само како адреси за контакт. После тоа, тие пораснале на страница која објавила вести на повеќе од 30 јазици. Со текот на времето тие "се преселија" на www.dw-world.de, а денес тие се наоѓаат на www.dw.de.

Тие ги нуделе најновите вести од Германија, Европската унија и светот секојдневно, објавени на седум светски јазици: арапски, кинески, англиски, германски, руски и португалски . За други јазици пишувале мешани написи за најважните настани во кратка форма.[4]

Дојче Веле ја поседувал својата академија, која денес претставува меѓународен центар за развој на медиумите и новинарството . Услугите Акадеи се нудат на нивните партнери од целиот свет, особено на универзитетите и земјите во развој и земјите во транзиција, со цел да се создадат слободни и независни медиуми.[5] Програмата за млади новинари трае 18 месеци, како за луѓето од германското говорно подрачје, така и од другите региони каде што се зборуваат други јазици, во кои Дојче Веле ги поттикнува своите новинарски активности.[6] Директорот на Академијата DW е Кристијан Грамс, кој зад себе има богата новинарска кариера.[7]

Компанијата ги почувствува последиците од финансиската криза во изминатите години. Во последните 5-6 години, буџетот бил намален за вкупна вредност од околу 75 милиони евра . Бројот на вработени, кој во 1995 година бил околу 2.200 на платен список, исто така е намален, денес оваа листа содржи околу 1.200 имиња. Во иднина се очекуваат нови намалувања.[8]

НаводиУреди

  1. "DW introduces new website and TV program". Dw.de/. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)
  2. "Deutsche Welle". Fact-index.com/. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)
  3. "Television: 50 years of TV content from Germany". Dw.de/. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)
  4. "Multimedia content in 30 languages". Dw.de/. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)
  5. "Who we are". Dw.de/. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)
  6. "Deutsche Welle's Traineeships". Dw.de/. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)
  7. "Focus on the Media". Dw.de/. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)
  8. "www.ve3kbr.com" (PDF). /. Посетено на 22. 12. 2013.. Проверете ги датумските вредности во: |accessdate= (help)